آموزش های جالب از همه چیز

۵ مطلب در اسفند ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دلایل کاهش اعتبار دامین آتوریتی

در یک اتفاق غیر منتظره سایت MOZ به صورت چشمگیر اعتبار تمام سایت ها را کاهش داد بصورتی که خیلی از وب سایت های بزرگ ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند. علت افت Domain Authority سایت در اینجا به بررسی عوامل احتمالی که باعث این موضوع شده می پردازیم. چرا پیج اتوریتی کاهش یافته

امروز به بررسی دلایل کاهش اعتبار دامین آتوریتی (domain authority) در سایت MOZ می پردازم، امیدوارم این مقاله برایتان مفید باشد. دلیل افت DA سایت

به تازگی اعتبار دامین آتوریتی بسیاری از سایت ها در سطح جهان و البته کشورمان ایران با کاهش عجیبی روبرو بوده است. این مساله باعث شده برای بسیاری این سوال پیش بیاید که چرا چنین اتفاقی افتاده. دلیل افت پیج اتوریتی

در این مقاله یک سری توضیحات درباره: دامین آتوریتی چیست؟ چگونه دامین آتوریتی را به دست آوریم؟  علت افت کردن DA سایت یک دامین آتوریتی خوب چیست؟ و نهایتا دلایل کاهش اعتبار دامین آتوریتی برای بعضی سایتها چیست؟ ارائه خواهیم داد.

دامین آتوریتی (domain authority) چیست؟

دلیل افت Domain Authority سایت دامین آتوریتی (DA) یک موتور رتبه بندی موتور جستجو است که توسط سایت Moz طراحی شده است که پیش بینی می کند که چگونه یک وب سایت در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) رتبه بندی می شود. نمره دامین آتوریتی (domain authority) از یک تا ۱۰۰ است، که هر چه نمره بالاتر باشد نشان دهنده توانایی بیشتر در رتبه بندی است.چرا DA سایتم افت کرده

دلایل کاهش اعتبار دامین آتوریتی

دامین آتوریتی (DA) با ارزیابی عوامل متعدد، از جمله لینک دادن دامنه های ریشه و تعداد لینک های کلی سایت، در محاسبه یک نمره DA لحاظ می شوند. این نمره پس از آن می تواند در مقایسه با وب سایت ها و یا ردیابی ” قدرت رتبه بندی” یک وب سایت در طول زمان مورد استفاده قرار گیرد. چرا Domain Authority افت می کند البته توجه داشته باشید که دامین آتوریتی (DA) یک معیار که توسط گوگل در تعیین رتبه بندی جستجو استفاده شود و بر روی SERPs تأثیر بگذارد نیست و صرفا یک ارزیابی است که توسط سایت Moz انجام می شود. چرا Domain Authority سایت ها افت کرده

شما می توانید یک وب سایت را با استفاده از MozBar (یک افزونه کروم رایگان)، Link Explorer (یک ابزار تجزیه و تحلیل Backlink)، بخش تجزیه و تحلیل SERP از Keyword Explorer و ده ها ابزار دیگر SEO در سراسر وب، مشاهده کنید. چرا Domain Authority سایت ها پایین امده

نمره Domain Authority چگونه به دست می آید؟

نمره Domain Authority در یک مقیاس لگاریتمی ۱۰۰، نمره داده می شود. بنابراین، بالا بردن نمرات یک سایت از ۲۰ تا ۳۰ به میزان قابل توجهی ساده تر است تا افزایش نمره یک سایت از ۷۰ تا ۸۰ است. دلیل کاهش پیدا کردن دامیت اتوریتی

یک دامین آتوریتی (DA) “خوب” چیست؟

به طور کلی، سایت هایی که تعداد بسیار زیادی از لینک های خارجی با کیفیت بالا (مانند ویکی پدیا یا Google.com) را دارند چرا Domain Authority سایت ها کاهش یافته در بالاترین درجه دامین آتوریتی (DA) قرار دارند، در حالی که کسب و کارهای کوچک و وب سایت هایی که لینک های ورودی کمتر دارند ممکن است نمره DA پایین تر داشته باشند. دامین آتوریتی (DA) وب سایت های با نام تجاری جدید همیشه با گرفتن امتیاز یک شروع خواهند شد.

همین حالا ببینید: فعالسازی ابزارک در وردپرس

از آنجایی که اداره دامنه به عنوان یک پیش بینی کننده رتبه بندی سایت محسوب می شود، داشتن امتیاز بسیار بالا DA نباید تنها هدف وبمستران باشد. بلکه باید به نمرات DA سایتهایی که مستقیما در SERPs با آنها رقابت می کنند، توجه داشته باشند و هدفشان کسب امتیاز بیشتر از رقبای خود باشد.

دامین آتوریتی (DA)

 

چرا دامین اتوریتی سایت ها کاهش یافته . در هنگام انجام تحقیقات در نتایج جستجو و تعیین اینکه کدام سایت ها ممکن است پروفایل پیوند قوی تر / مهم تر از دیگران داشته باشند، استفاده از یک ابزار مقایسه ای (به جای نمره مطلق) بهتر است. البته از آنجایی که این یک ابزار مقایسه ای است، لزوما یک نمره “خوب” یا “بد” نمی باشد.

دلایل کاهش اعتبار دامین آتوریتی (DA) بعضی سایتها در سایت MOZ چیست؟

سایت MOZ طی ماه های اخیر اعلام کرده بود که قصد دارد الگوریتم هایش را برای تعیین رتبه دامین آتوریتی (DA) سایتها تغییر دهد. ظاهرا این تغییرات به تازگی انجام شده اند و همین باعث شده تعداد زیادی از سایتها در سراسر دنیا و البته ایران با کاهش اعتبار دامین آتوریتی (DA) سایتشان روبرو شوند. دلیل کاهش پیدا کردن پیج اتوریتی

اما در اینکه دقیقا چه عواملی باعث این تغییرات شده، سایت MOZ توضیحات کامل و جامعی ارائه نداده است ولی دو دلیل عمده ای که می توان به آنها اشاره کرد عبارتند از:

ادغام شدن امتیاز اسپم با دامنه

سایت MOZ در روش جدید رتبه بندی دامین آتوریتی (DA) علاوه بر بررسی تعداد لینک ها، امتیاز اسپم اختصاصی (Spam Score) هر سایت را با توزیع مجدد لینکها را براساس کیفیت و ترافیک، همراه با عوامل دیگر، ادغام کرده است. افت دامین اتوریتی

این کار پیشرفت های اساسی در ارائه دامین آتوریتی بهتر و قابل اعتمادتری نسبت به قبل ارائه می دهد. حالا سایت MOZ می تواند هرزنامه ها را حذف کند، همبستگی را بهبود بخشد و مهمتر از همه، به روزرسانی Domain Authority را نسبت به همه تغییراتی که Google انجام می دهد به روز کند.

این بدان معنی است که حالا که روش جدید راه اندازی شده، وبمستران برخی از تغییرات در مدیریت دامنه و همینطور کاهش اعتبار دامین آتوریتی (DA) سایتشان را مشاهده خواهند کرد.چرا دامین اتوریتیم افت کرده

همین حالا ببینید: نمایش لودینگ صفحه در وردپرس

همگام سازی با الگوریتم های گوگل

یکی دیگر از عواملی که باعث این تغییرات نسبتا گسترده شده، تلاش سایت MOZ در تبعیت از تغییرات رتبه بندی در سایت گوگل است. طبق گفته های راس جونز سایت MOZ سعی کرده تا حد امکان الگوریتم های ابزار سایت اکسپلورر خود را با ابزارهای گوگل همگام سازی کند و از این پس از الگوریتم های پنگوئن و پاندای گوگل در ابزارهای خود استفاده کند.

آیا کاهش رتبه دامین آتوریتی سایت در سئو سایت و رتبه بندی آن در گوگل تاثیر منفی دارد؟

خوشبختانه همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم دامین آتوریتی (DA) صرفا یک ابزار سنجش توانایی در رتبه بندی و یک ابزار تجزیه و تحلیل است و تاثری در رنکینگ گوگل برای سایتها ندارد. چگونه Domain Authority افت میکند علاوه بر این سایت MOZ برای اینکه مشکلی برای سایتهای سئو کار پیش نیاید رسما اعلام کرده که این تغییر رتبه ربطی به سئو سایت و در نتیجه عملکرد سایتهای سئو کار ندارد. پس به هیچ وجه از بابت کاهش اعتبار دامین آتوریتی (DA) نگران نباشید و از این ابزار صرفا به عنوان یک ابزار تجزیه و تحلیل استفاده کنید و رتبه سایت خود را با سایتهای رقیب مقایسه کنید. علت افت دامین اتوریتی

دلیل افت ناگهانی دامین اتوریتی (اعتبار دامنه)

موز همان طور که قبلا هم گفته بود در تاریخ ۵ مارس ۲۰۱۹ الگوریتم های خودش رو تغییر داده و از این به بعد با روش دیگه ای به سایت ها اعتبار می دهد. بعد از تغییر الگوریتم های موز اکثر دامین اتوریتی ها با کاهش شدید مواجه شدند که قابل پیش بینی هم بود. چرا دامین اتوریتی کاهش یافته

اگر شما نیز از تغییر ناگهانی اعتبار دامنه خود شوکه شده اید نگران نباشید و به گفته سایت موز دامین اتوریتی را یک پارامتر مطلق در نظر نگیرید و همیشه آن را به نسبت رقبای خود بسنجید.دلیل افت دامین اتوریتی

 برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید:

علت کاهش دامین اتوریتی و پیج اتوریتی

علت کاهش پیدا کردن دامین اتوریتی و پیج اتوریتی


مطالب مرتبط:

ویرایشگر گوتنبرگ چیست؟

آموزش صادرکردن بلوکها در ویرایشگر گوتنبرگ برای استفاده در سایتهای دیگر

نحوه ایجاد بلوک قابل استفاده مجدد در ویرایشگر بلوک گوتنبرگ

پشتیبانی وردپرس

منبع: تیک‌تم – ارائه دهنده: قالب مجله خبری وردپرس –  کانفیگ امنیتی وردپرس – پشتیبانی وردپرس

  • maryam javaher
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید خلاقیت کودکان به وجود دو عامل بستگی دارد: ژنتیک، و وجود مادر و پدری که همیشه پاسخگو باشند و مشتاق ایجاد انگیزه در کودکشان باشند. پس برای پرورش قوه خلاقیت در کودکان به نکات زیر توجه کنید.

پرورش خلاقیت در کودکان

  • سعی کنید حس کنجکاوی کودک برای جواب را تشویق کنید. مثلا در پاسخ به سوال کودک بگویید: “من نمیدونم، تو فکر میکنی چجوری میتونیم جوابشو پیدا کنیم؟”
  • سعی کنید که در مقابل خرید همه لوازمی که از آخرین عروسک ها و فیلم ها و کارتون های کودکان به بازار می آید، مقاومت کنید. این کار باعث رشد خلاقیت آنها می شود. به این خاطر که کودکان وقتی انواع لباس ها و لوازم بازی برایشان فراهم باشد از قوه ی تخیل استفاده نخواهند کرد.
  • به نظرهای مختلف احترام بگذارید. با گفتن: “خب این هم راه خوبی برای نگاه کردن به موضوع است.” یا “چه ایده ی خوبی! من هیچوقت بهش فکر نکرده بودم. بیا امتحانش کنیم” تبادل ایده ها را تشویق کنید.
  • سع کنید که اکتشافات کودکان را تشویق کنید. نظرات مشخص و انگیزشی بدهید، مثلا: “چقدر جالب! تو با این بلوک ها یه راه مخفی درست کردی.” و …
  • از دست پاچه کردن کودکانی که از روش آزمون و خطا برای کسب نجربه استفاده می کنند دوری کنید و همیشه حامی آنها باشید حتی با حرف هایتان. نگویید: “واقعا چه فکری کردی که این کار رو کردی؟”
  • برای پرورش خلاقیت کودکان سعی کنید با مطرح کردن سوال، شیوه ی تفکر مستقل و تخیلی را در کودک ایجاد کنید. در کارهای مختلف به او نگویید دقیقا باید چه کار کند.

پرورش قوه خلاقیت در کودکان

  • از کمال گرایی بپرهیزید. کاردستی های او را انجام ندهید به این دلیل که شما بهتر و سریعتر آن را انجام می دهید. و حتی از اصلاح کردن و تکمیل کردن کاردستی کودک بپرهیزید. به آنچه که کودک درطول فرآیند انجام پروژه یاد گرفته است احترام بگذارید.
  • از عبارات منفی دوری کنید. نظرات مبتنی به قضاوت تجربیات خلاق را زیر سوال میبرند. امثلا این عبارت را هرچر نگویید: “نه! اینجوری نباید انجامش بدی. بذار من برات درستش کنم” و امثال این
  • سعی کنید داستان ها و کارهای هنری کودک را روی یخچال یا روی تخنه مخصوص این کار به نمایش بگذارید و این گونه احترام خود را به او را نمایش دهید.
  • طنز به کودکان کمک می‌کند تا از هوش خلاق خود لذت ببرند. سعی کنید خیلی از اوقات باهم بخندید و به کودک بگویید که خیلی حرف خنده داری زده.
  • جهت پرورش قوه خلاقیت کودکان سعی کنید یک مکان امن و راحت برای کثیف کاری کودکان در نظر بگیرید که کودکان بتوانند در آن از هر نوع وسیله هنری استفاده کنند. کاغذ و مقوا، مدادشمعی، گچ، مارکر، چسب، برچسب، رنگ انگشتی و گل رس در اختیار کودک قرار دهید و اجازه بدهید که همه خلاقیت خود را به نمایش بگذارند.
  • maryam javaher
  • ۰
  • ۰


دوربین نقشه برداری های تارگت / دوربین HITARGET

نسل جدید توتال استیشن Hi Target ( های تارگت ) مدل HTS 420R با دقت ۲ ثانیه ،مجهز به کمپانساتور پیشرفته چهار لایه و دو محوره ، دو طرف کیبورد آلفا نومریک ارتقاء یافته با عملکردی جی پی اس شمیم

توتال استیشن های تارگت با دقت ۲ ثانیه،  مجهز به کمپانساتور پیشرفته ۴ لایه دو محوره ، سیستم مطلق در قرائت زاویه ،مجهز به چهار سنسور CCD در هر دو محور ، سفارشی سازی شده با استانداردهای AFC آمریکا ، کیبورد دو طفه آلفانومریک ( حرفی عددی ) ، پردازنده مستقل برای EDM و  ANGEL ، پردازشگر قدرتمند ۷۲۰ مگاهرتز   ،توتال استیشن HITARGET دقیق ترین توتال استیشن ساخت کشور چین ،  برد لیزر بدون منشور تا ۶۰۰ متر با قابلیت اندازه گیری فاصله با استفاده از تک منشوری تا ۳۰۰۰ متر و سه منشوری تا ۵۰۰۰ متر با دقت ۲ میلیمتر در هر کیلومتر ،  مجهز به شاقول لیزری جهت استقرار جی پی اس سه فرکانسه

قابلیت تخلیه به وسیله فلش ، Bluetooth ، USB ، نور پس زمینه صفحه نمایش و کیبورد قابل تنظیم می باشد که این امکان را به شما می دهد   تا در محیط تاریک از آن استفاده کنید. از چشمی مورب لایکایی برای مشاهدات در خط دید هایی با شیب تند پشتیبانی می کند.

شامل نرم افزارهای SURVEY , STAKE OUT , RESECTION, REFERENCE LINE, REFERENCE Arc , cogo , Tie distance , Area , Road , … ‌قابلیت تخلیه بوسیله فلش ، usb و بلوتوث و خروجی با فرمتهای DXF,TXT و انتقال همان لحظه به گوشی اندرویدی جی پی اس مولتی فرکانس


منبع: ایران توتال

  • maryam javaher
  • ۰
  • ۰

لوله شیشه ای کوارتز لوله کوارتز

فروش لوله شیشه ای کوارتز

بهار تجهیز فعال در زمینه فروش لوله های شیشه ای از جنس کوارتز و پیرکس، با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب به مشتریان می باشد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه خرید لوله شیشه ای کوارتز ( لوله کوارتز ) به قسمت تماس با ما مراجعه و از طریق فرم یا شماره های تلفن با ما تماس بگیرید.همچنین میتوانید از فرم ثبت سفارش استفاده کنید و محصول در خواستی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

لوله شیشه ای کوارتز چیست؟

لوله های کوارتز گداخته در صنایع مختلف کاربرد دارند. ویژگی این لوله ها مقاومت شیمیایی و پایداری دمایی بالا، مقاومت شوک حرارتی بالا و همچنین انبساط حرارتی پایین است. قطر خارجی لوله شیشه ای کوارتز موجود در انبار بهار تجهیز از ۲ میلی متر تا ۹۰ میلی متر می باشد و برای کاربردهای ویژه امکان تامین کوارتز تا طول ۵ متر نیز وجود دارد.
لوله کوارتز گداخته در فرآیند کوره گذاری جهت انجام واکنش های شیمیایی به عنوان یک محفظه به کار می رود و یا به عنوان دهانه ورودی مایعات، گازها و یا به عنوان لوله های انتقال به کار می رود. ویژگی های این لوله شیشه ای کوارتز محتوی حباب پایین آنها ، خلوص شیمیایی بالا و تلورانس ابعادی دقیق جهت صنعت نیمه رساناها می باشد. بهار تجهیز لوله های کوارتز گداخته در گریدهای مختلف جهت مرتفع نمودن نیازهای خالص سازی شیمیایی در صنایع نیمه هادی ها را ارائه می نماید.

فروش لوله شیشه ای کوارتز لوله کوارتز

کاربرد های لوله شیشه ای کوارتز

  • فرآیند گداخت الکتریکی محصول کوارتز را با بالاترین ویسکوزیته برای کاربردهای کوره تک آبه و درجه حرارت های بالا مهیا می سازد.
  • لوله شیشه ای کوارتز به عنوان محفظه واکنش، PECVDکاربرد دارد.
  • لوله کوارتز در فرآیند خورشیدی و کوره های مدخل ورودی مایع یا گاز و به عنوان لوله های انتقال به کار می رود.
  • همچنین کاربرد لوله شیشه ای کوارتز کوارتز در تولید لامپ می باشد.

خرید لوله کوارتز

بهارتجهیز آماده ارائه خدمات در حوزه فروش انواع لوله شیشه ای با مناسب ترین قیمت به شما مشتریان گرامی می باشد. برای خرید لوله کوارتز می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق تماس تلفنی اقدام نمایید.


منبع : بهار لب ور - ارائه دهنده: شیشه الات آزمایشگاهی - ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی - مواد شیمیایی آزمایشگاهی

  • maryam javaher
  • ۰
  • ۰

فرم ها از جمله ضرروری ترین ابزارها در کسب و کارهای اینترنتی محسوب می شوند که کاربردهای فراوانی دارند. کسب اطلاعات شخصی و هویتی کاربران، ثبت سفارش های کاربران، نظرسنجی های مختلف ، ثبت نام کاربران در سایت و… از جمله کاربردهای فرم در کسب و کارهای اینترنتی است. افزونه های مختلفی در این رابطه ساخته شده اند که افزونه فرم ساز Gravity Forms اگر بهترین آنها نباشد قطعا یکی از بهترین ها در این زمینه است.

افزونه فرم ساز Gravity Forms

اگر به دنبال یک ابزار قوی در فرم ساختن هستید ما به شما افزونه فرم ساز Gravity Forms را پیشنهاد می کنیم. با افزونه فرم ساز Gravity Forms فقط در چند دقیقه فرم های وردپرس خود را بسازید و منتشر کنید. این افزونه امکان ساخت سریع و آسان با کم ترین زحمت را برایتان فراهم می کند. فیلدهای مورد نظرتان را انتخاب کنید، گزینه های خود را پیکربندی کنید و فرم هایتان را به راحتی بر روی سایت خود که با استفاده از وردپرس طراحی شده است، قرار دهید.

افزونه Gravity Forms
افزونه فرم ساز Gravity Forms

 

 خصوصیات افزونه فرم ساز Gravity Forms

  • نصب و راه اندازی فوق العاده آسان

نصب این افزونه فوق العاده ساده است کافی است که امتحان کنید.

  • فرم های ساده و قوی

فرم های تماس خود را قوی کنید. به سرعت فرم های وردپرس خود را با استفاده از ویرایشگر بصری ساخته و طراحی کنید. فیلدهای خود را انتخاب کنید، گزینه های خود را پیکربندی کنید، و به راحتی فرم ها را در سایت وردپرس خود با استفاده از ابزار ساخته شده درج کنید.

  • بیش از ۳۰ نوع ورودی فیلد برای فرم ها

افزونه فرم ساز Gravity Forms انواع متنوعی از ورودی های فیلد را برای ساخت فرم در اختیار شما قرار می دهد. کافی است با استفاده از ویرایشگر فرم، انتخاب کنید که کدام فیلدها را می خواهید استفاده کنید.

  • منطق شرطی

منطق مشروط به شما اجازه می دهدکه پیکربندی فرم خود را برای نشان دادن یا پنهان کردن فیلدها، بخش ها، صفحات و یا حتی دکمه ارسال بر اساس انتخابهای کاربر، تنظیم کنید. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی بر اساس اینکه از کاربر در سایت وردپرس تان خواسته اید که چه اطلاعاتی ارائه دهد، تنظیمات فرم ها را انجام دهید.                           .

  • اعلان های ایمیل

اگر دوست دارید انبوه افرادی را که به سایتتان هدایت شده اند جذب کنید و نگران هستید که آیا می توانید به همه آنها پاسخگو باشید یا نه، می توانید از اعلان های ایمیل  افزونه فرم ساز Gravity Forms که به صورت خودکار به کاربران فرستاده می شوند و به آنها در مورد ثبت فرمی که پر کرده اند، اطلاع رسانی می کند، استفاده کنید.

  • امکان آپلود فایل از طرف کاربر

آیا کاربران شما باید اسناد و یا عکس برایتان را ارسال کنند؟ نگران نباشید افزونه فرم ساز Gravity Forms امکان ارسال فایل از طرف کاربر در فرم ها را برایتان فراهم کرده. فقط فیلدهای آپلود فایل را به فرم خود اضافه کنید و فایل ها را در سرور خود ذخیره کنید.

  • امکان ذخیره فرم نیم کاره و ادامه دادن در هر زمان ممکن

اگر شما یک فرم دقیق طراحی کرده اید که تکمیل آن ممکن است کمی طول بکشد، برای اینکه کاربر سایت شما در صورت خسته شدن یا عدم امکان تکمیل فرم مجبور نشود دوباره یک فرم را از نو پر کند می توانید با استفاده از فرم های افزونه فرم ساز Gravity Forms به کاربران خود اجازه دهید تا فرم تقریبا تکمیل شده را ذخیره کنند و بعدا به پایان برسند.

  • محاسبات

افزونه فرم ساز Gravity Forms  صرفا یک افزونه برای نیاز امروزتان نیست بلکه یک ابزار ریاضی بیش از حد قوی نیز هست. انجام محاسبات پیشرفته بر اساس مقادیر فیلد ارسال شده کاری است که این افزونه برایتان انجام می دهد.

  • مبارزه با هرزنامه

هیچکس دوست ندارد دسته ای از ایمیل های ناخواسته را در صندوق ورودی خود داشته باشد. این افزونه با استفاده از گوگل reCaptcha، گزینه های واقعا ساده Captcha و Akismet، Gravity Forms به مبارزه با درهم و برهمی صندوق پستی کمک می کند.

  • طراحی کاملا ریسپانسیو

خوشبختانه در افزونه فرم ساز Gravity Forms فرم ها برای نمایش مناسب در انواع دستگاه های تلفن همراه طراحی شده اند یعنی یک طراحی کاملا واکنش گرا دارند.

  • امکان ادغام

در افزونه فرم ساز Gravity Forms شما می توانید فرم های خود را با طیف گسترده ای از خدمات و برنامه ها ادغام کنید. برنامه هایی مثل: MailChimp, PayPal, Stripe, Highrise, Freshbooks, Dropbox, Zapier و خیلی های دیگر.

  • محدود کردن و برنامه ریزی فرم

تعداد ورودی‌هایی را که فرم می‌تواند دریافت کند و فرم‌های زمانبندی را محدود کنید تا چگونگی و زمانی که داده‌ها را ثبت می‌کنید، را کنترل کنید .

  • توانایی ایجاد فرم نخبگان

اینجا می توانید تواناییتان در ایجاد فرم مخصوص خودتان را به نمایش بگذارید. با قابلیت های افزودنی مانند نظرسنجی ها، آزمون ها، نظرسنجی ها و ضبط ویدئو، ساخت فرم خود را به سطح بالاتری ببرید.

افزونه فرم ساز Gravity Forms به سرعت و به آسانی امکان یکپارچه سازی افزونه تان را با انواع خدمات شخص ثالث و حتی برای ادغام حتی عمیق تر با وردپرس از طریق مجموعه ای از Add-On ها فراهم می کند.

Add-On های افزونه فرم ساز Gravity Forms

بعضی از معروفترین Add-On های افزونه فرم ساز Gravity Forms

  • Gravity Forms PayPal Payments Standard Add-On

شما امکان راه اندازی و فروش محصولات و خدمات ساده در عرض چند دقیقه را با یک بار پرداخت PayPal خواهید داشت. کافی است فرآیند پرداخت خود را پیکربندی کنید به طوری که پست‌ها تنها پس از دریافت پرداخت توسط فرم‌ها ایجاد می‌شوند .

  • Gravity Forms MailChimp Add-On

لیست مشترکان بیشتری را با بهترین افزونه MailChimp برای وردپرس جمع آوری کنید. مستقیما تمام فرم هایتان را با MailChimp ادغام کنید تا مخاطبین لیست پستی بیشتری را جمع آوری کرده و بازاریابی ایمیل خود را در سطح بالاتری انجام دهید!

  • Gravity Forms Stripe Add-On

با Gravity Forms Stripe Add-On شما می توانید با یک بار پرداخت از کارت اعتباری ، اشتراک های پرداخت تکراری را تنظیم کنید و امکان راه اندازی و فروش محصولات و خدمات ساده در عرض چند دقیقه با یک بار پرداخت کارت اعتباری را فراهم کنید.

  • Gravity Forms Coupons Add-On

Coupons Add-On اجازه می دهد تا شما به راحتی کوپن های تخفیف را در فرم های سفارش ایجاد شده با Gravity Forms پیاده سازی کنید . کوپن ها می توانند فرم خاصی باشند یا به تمام فرم هایی که از فیلد کوپن استفاده می کنند، اعمال شود. این کاملا به شما بستگی دارد که آن را چگونه پیکربندی کنید!

  • Gravity Forms Zapier Add-On

ادغام حساب FreshBooks  با Gravity Forms بسیار ساده‌تر شده‌ است. هرگونه ارسال Gravity Forms را به یک فاکتور FreshBooks تبدیل کنید و  به طور خودکار مشتریان را ایجاد کنید. هنگامی که یک فرم ارسال می شود، به صورت خودکار مشتری ها را به حساب FreshBooks خود اضافه کنید.

  • Gravity Forms Help Scout Add-On

برای استفاده از پلت فرم سرویس راهنما و پشتیبانی از مشتریان خود Gravity Forms را با Help Scout ادغام کنید. راهنمایHelp Scout برای تیم هایی طراحی شده است که بدنبال ایجاد یک تجربه لذت بخش  برای مشتری هستند.

  • Gravity Forms Survey Add-On

Survey Add-On به شما اجازه می دهد تا به راحتی با کاربران خود ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات مربوط به مخاطبان مورد نظر خود را جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنید. تحقیقات بازار، رضایت مشتری، نظرسنجی کارکنان، نظرسنجی های رضایت شغلی، هر چیزی ممکن است!

Add-On های اصلی افزونه گراویتی فرم

  • Active Campaign

  • Aweber

  • Campaign Monitor

  • CleverReach

  • Emma

  • GetResponse

  • iContact

  • Mad Mimi

  • Mailgun

  • Postmark

  • SendGrid

 Add-Ons نخبه

  • Advanced Post Creation

  • Authorize.net

  • Chained Selects

  • Partial Entries

  • Polls

  • Quiz

  • Signature

  • Survey

  • User Registration

  • Webhooks


  • maryam javaher