آموزش های جالب از همه چیز

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


سلام در این مقاله به اشتباهات رایج در سئو و راهای پیشگیری از آنها می پردازیم.بهینه سازی وب سایت و وبلاگ شما یک عنصر ضروری از استراتژی بازاریابی محتوا است. در حالی که SEO در حال تغییر است، آن را در برنامه های بازاریابان باقی می ماند، زیرا این یک روش قدرتمند برای آوردن بازدید کننده به سایت های شرکت شما و هدایت آنها به سمت کانال فروش شما است.

اشتباهات رایج در سئو 

روش های جستجوگرها با توجه به پیشرفت های موتورهای جستجو و دیدگاه های تغییر کاربری کاربران، به طور مداوم در حال رشد هستند. این آسان نیست که در کنار بهترین تکنیکهای بهینه سازی باقی بماند، چرا که بسیاری از کسب و کارها به دام دروغین جستجوگرها رفته اند. به جای دیدن ترافیک عظیم و افزایش نرخ تبدیل، نتایج کاملا متفاوت است.

برخی از اشتباهات SEO معمولی وجود دارد که برای اجتناب از آن سخت است. روشهای بهینه سازی تست نیز دشوار است، زیرا شما نمیتوانید روشهای خود را در زمان واقعی تأیید کنید، زیرا قوانین موتورهای جستجو برای پیش بینی سخت است.در حالی که زمینه بهینه سازی در حال تکامل است، برخی از شیوه ها موثر هستند، در حالی که دیگران در درازمدت مضر هستند. اجازه دهید که ده سؤال از سؤالات پیچیده وب سایت را که باید اجتناب کنید، مرور کنید تا وب سایت شما کسب نتایج مطلوبی را برای تطابق با تلاش های شما به ارمغان بیاورد.

 اشتباهات رایج در سئو
اشتباهات رایج در سئو

۱-انتخاب کلمات کلیدی اشتباه

یکی از اشتباهات رایج در سئو انتخاب کلمات کلیدی اشتباه است. بهینه سازی همه چیز در مورد کلمات کلیدی است که شما می خواهید وب سایت خود را برای رتبه بندی است. اما آیا شما انتخاب می کنید؟یکی از رایج ترین اشتباهات در انتخاب کلمات کلیدی، عدم توجه به ترجیحات موتورهای جستجو و کاربران برای کلمات کلیدی با دقت طولانی است. در حالی که شما ممکن است محصولات و خدمات خود را به روش خاص تعریف کنید، مهم است که بدانید که چه کلمات مشتریان بالقوه خود را برای اشاره به آنها استفاده کنید. گاهی اوقات اصطلاحاتی که به نظر شما درست می گویید، به معنای چیزی کاملا متفاوت برای دیگر افراد هستند یا می توانند خیلی عمومی باشند. در هر صورت، شما برای تمام کلمات کلیدی اشتباه بهینه سازی می کنید.قبل از شروع بهینه سازی، بهتر است تحقیقات پیشین خود را دقیقا انجام دهید. با استفاده از ابزارهایی نظیر Google AdWords KeywordPlanner، Google Trends، SEMrush و Moz Keyword Explorer می توانید به انگیزه های خود بر روی پالس جستجوی پیشرفته و کلمات کلیدی مناسب کمک کنید.

۲-استفاده از Keyword Stuffing

یکی از اشتباهات رایج در سئو  استفاده از Keyword Stuffing است.شما ممکن است فکر استفاده از کلمات کلیدی مورد نظر خود را در هر جمله از مطالب خود را رتبه بندی خود را افزایش دهد. این استراتژی نمی تواند اشتباه باشد. در حقیقت، با استفاده از کلمات کلیدی بیرون رانده شده توسط موتورهای جستجو ثبت نام به عنوان هرزنامه، به این معنی که در واقع باعث آسیب رساندن به عملکرد شما در SEO می شود.

به همین دلیل است که کلید واژه “پر کردن” و یا سوء استفاده از کلمات کلیدی مورد نظر شما برای موفقیت SEO شما مهم نیست. چنین رویکردی محتوای شما غیر طبیعی و بی فایده است برای مخاطبان مورد نظر خود. در واقع، گوگل یک جستجوی معناشناختی خاص با نام مستعار مستقل معنایی (LSI) را به کار می گیرد. این برنامه می تواند موضوع محتوا خود را بدون نیاز به پر کردن مطالب خود با تکرار کلمات کلیدی مورد نظر خود را شناسایی کند.

۳- ایجاد محتوا که در مورد کلمات کلیدی شما نیست

یکی دیگر از یکی از اشتباهات رایج در سئو ایجاد محتوا که در مورد کلمات کلیدی شما نیست. در جستجوگرها بهینه سازی محتوا است که در واقع در مورد کلمات کلیدی شما نیست. مشکل این است که شما میخواهید یک کلمه کلیدی خاص را رتبهبندی کنید، اما شما نمیتوانید متن را در موضوع مورد نظر خود تمرکز کنید. موتورهای جستجو مانند گوگل می خواهند به کاربران خود با محتوای مناسب تر برای شرایط جستجوی کاربران خدمت کنند. بنابراین، اگر محتوای شما به نیازهای کاربر پاسخ ندهد، رتبه بندی خوبی نخواهد داشت.

این اشتباه اغلب نتیجه تلاش برای متناسب کردن چند موضوع مختلف در یک قطعه محتوا است، کار با کیفیت پایین را فقط به خاطر شامل کلمات کلیدی یا بهینه سازی برای چندین کلید واژه در یک مقاله انجام می دهد. هدف اصلی شما باید محتوای محتوا باشد که واقعا مطابق با سوالات و نیازهای مخاطبان مورد نظر شما باشد، از جمله استفاده از شرایط جستجو مناسب. سپس موتورهای جستجو قادر به ردیابی محتوای شما به عنوان مطابقت با کلمه کلیدی شما برای بهینه سازی هستند.

۴- انتشار محتوای غیر اصلی

این اشتباه معمولی بعدی مربوط به کیفیت محتوای شما است. در حالیکه تکثیر متون یک روز معمولی بود، امروز موتورهای جستجو این روش را مجازات می کنند. محتوا کپی کردن و رونوشت برداری به عنوان یک عمل اسپم دیده می شود و بسیار دلسرد کننده است.

محتوای تکراری و نازک به سادگی کار نمی کند. به جای کپی کردن از مکان های دیگر و یا استفاده از نرم افزار که “چرخش” محتوا به شکل جدید، ارزش سرمایه گذاری در ایجاد متون اصلی و معنی دار است. این تنها راه برای اطمینان از این است که وبسایت شما در رتبه پایین نتایج جستجوی شما قرار ندارد.

۵- از دست دادن لینک های کیفیت

برای به دست آوردن بهتر از SEO، امروزه بازاریابان محتوا باید درک کنند که کیفیت لینک های خارجی موجود در محتوا مهمتر از مقدار آنها است. به همین دلیل بهتر است اطمینان حاصل کنید که شما به وبسایتهای دارای رتبهبندی با رتبهبندی جامع لینک کنید – نه فقط هر سایت. همچنین برای پیوند دادن به سایتهایی که به شما ارتباط دارند، مفید است، زیرا این امر در آینده سبب بازگشت ترافیک شما می شود.یکی دیگر از تمرینات ضد تولید هنگامی که به لینک ها می آید، استفاده از متن لنگر بی اثر است. این باعث صرفه جویی در فرصت های ارزشمند جستجوگرها می شود، زیرا متون لنگر به خواننده معنی می دهد و برای ربات ها جستجو می کند که کدام لینک چیست و چگونه می تواند برای کاربران سودمند باشد. بنابراین، از «استفاده از اینجا کلیک کنید» به عنوان یک متن لنگر استفاده کنید و مطمئن شوید که متون مختلف لنگر را انتخاب می کنید، زیرا استفاده از همان متن دوباره و دوباره می تواند به عنوان هرزنامه دیده شود.

۶-گمراه شدن با لینک های داخلی شما

هنگامیکه پیوندهای داخلی را که باید مراقب باشید، اشتباهات رایج نیز وجود دارد. به طور طبیعی، مهم است که در مورد صفحات با کارایی بالا خود فکر کنید و نظر خود را در محتوا قرار دهید. این راهی است که آنها را دیداری و کشف اضافی ایجاد کنند. اما اطمینان حاصل کنید که پیوندهای داخلی فقط به خاطر داشتن آنها در یک مقاله نیست اگر آنها با موضوع و تمرکز قطعه مطابقت نداشته باشند.

همانطور که با کلمه کلیدی پر کردن، بسیار مهم است که مراقب باشید و نه بیش از حد ارتباط داخلی. اگر مطالب و لینک ها غیر طبیعی باشند، کار توسط مشتریان هدف شما قدردانی نمی شود. با توجه به اینکه می توان آن را به عنوان یک عمل تقلب شناخت، این امر نمی تواند مطلوب باشد.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید 🙂

مطالب مرتبط:

قوانین حفاظت از اطلاعات GDPR چیست؟

حملات Brute Force چیست؟

جلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگل

دانلود افزونه راکت

منبع: تیک‌تم – ارائه دهنده مقالات:قالب فروشگاهی وردپرس فلت سام – فیلم آموزش وردپرس –پشتیبانی وردپرس

  • maryam javaher
  • ۰
  • ۰

نکاتی برای طراحی یک کاتالوگ موفق

سلام در این مقاله به نکاتی برای طراحی یک کاتالوگ موفق می پردازیم.کاتالوگها بخش مهمی از طرح های بازاریابی بسیاری از شرکت ها هستند و یکی از قوی ترین ابزارهای بازاریابی برای کسب اطلاعات در مورد محصولات و خدمات هستند.

نکاتی برای طراحی یک کاتالوگ موفق

در مورد آن فکر کنید: کاتالوگ ها را از طریق پست دریافت می کنیم و آنها را در خارج از فروشگاه ها انتخاب می کنیم. آنها حتی در بسته هایی که دریافت می کنند وارد می شوند و به ما اجازه می دهند بعد از فروش اولیه به خرید و فروش بپردازیم. و چندین بار، کاتالوگها همچنان به دور خود ادامه می دهند، در صفحات ما با صفحات سگ گوش و محصولات مورد علاقه دایره ای یا علامت گذاری شده یافت می شوند.اما نه هر کاتالوگ ما برای مدت طولانی می گیریم. بعضی ها یک نگاه شتابزده را می بینند، در حالی که دیگران حتی پیش از رفتن به سطل بازیافت حتی باز نشده اند. فقط به این دلیل که شما همه چیز را قرار داده اید و سقف آشپزخانه در فهرست شما معنی ندارد، هر مشتری بالقوه ای که می خواهد هزینه گرانبها را از آن صرف کند، به ویژه اگر آن را خسته کننده باشد.در ادامه به نکاتی مهم برای طراحی یک کاتالوگ موفق خواهیم پرداخت.

 طراحی یک کاتالوگ موفق
طراحی یک کاتالوگ موفق

موضوعات مرتبط با کاتالوگ

طرح چشمگیر، طرح های هوشمند، تصاویر جذاب و سازمان، گوشه های اصلی طراحی خوب کاتالوگ هستند. این واقعیت را اضافه کنید که صنایع مختلف معمولا نیاز به رویکردهای متفاوت دارند: یک فروشگاه بزرگ جعبه فروشگاه کالاهای ورزشی، بسیار متفاوت از یک تماشاچی سفارشی خواهد بود. این را قبل از غواصی در نظر بگیرید، زیرا یک اندازه در طراحی دایرکتوری طراحی نشده است.پس از کجا شروع میکنی؟ بیایید به چند روش کلیدی برای شروع پرش در طراحی کاتالوگ خود با بهترین شیوه نگاه کنیم.عملکرد کاتالوگ به چگونگی فروش آن وابسته است. طراحی کاتالوگ خود را به درخواست مشتری مورد نظر خود متمرکز کنید. اگر هدف شما یک مخاطب جوان باشد، آن را به طور قابل توجهی متفاوت از یک کاتالوگ برای افراد مسن تر خواهد بود. اگر مخاطبان چندگانه را هدف قرار داده اید، ممکن است طرح های متعددی را برای مطابقت با سبک و خواسته های مخاطبان خود در نظر بگیرید.

اندازه و فرمت کاتالوگ

فضای مورد نیاز خود را به محصولات خود برسانید. هنگام طراحی کاتالوگ خود اطمینان حاصل کنید که آن را به اندازه کافی بزرگ برای نشان دادن تمام محصولات خود را و توجه به مهم ترین محصولات یا خدمات خود را. تعداد صفحات، فرمت و چگونگی احساس مشتریان را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر شما در یک صنعت طاقت فرسا هستید مانند ساعت سفارشی یا عکاسی خوب، ممکن است یک طرح ریزی با موارد کمتر در هر صفحه بخواهید، و کیفیت و منحصر به فرد بودن آن را برجسته کنید.
علاوه بر این، این نوع مخاطب احتمالا از یک سهام کاغذ با کیفیت بالاتر نیز بهره مند خواهد شد، توجه دقیق تر نسبت به کیفیت تصویر و حقیقت رنگ. شما می خواهید مشتریان خود را در طول صفحات باقی بگذارید، جزئیات و داستان “کار” خود را در نظر بگیرید. یک محل خوب برای دریافت مشاوره تخصصی از چاپگر مورد علاقه شما است. در PrintingForLess، ما نمونه های چاپ شده، راهنمایی فنی و راهنمایی در مورد چگونگی گرفتن بهترین قطعه چاپ را ارائه می دهیم.

استفاده از تصاویر با کیفیت بالا

تصاویر محصولات و خدمات شما مرکزی کاتالوگ شما است. در نظر بگیرید که تصاویری از محصولات و خدمات ارزشمند بزرگتر از محصولاتی با ارزش کمتر داشته باشید. عکس های عالی محصولات خود را جذاب تر و فروش را افزایش می دهد. اطمینان حاصل کنید که تمام تصاویر شما با نور مناسب گرفته شده و برای چاپ مناسب است. ما توصیه می کنیم ۳۰۰ dpi یا بالاتر برای همه تصاویر. اطلاعات بیشتر در مورد رزولوشن تصویر در اینجا می توانید پیدا کنید.

وقت خود را برای بررسی و ارزیابی اینکه چگونه کاتالوگ شما برای شما انجام می شود، بکشید. پاسخ به سوالات زیر را در نظر بگیرید:

  • چه چیزی فروخته lمی شود؟ کجا در کاتالوگ بود؟
  • آیا وجود دارد “duds” و جایی که آنها در کاتالوگ قرار دارد؟
  • آیا نگاه کلی و احساس کاتالوگ به فروش و یا مانع فروش شما شد؟
  • پس از انتشار کاتالوگ شما به سرعت شروع به دیدن فروش کردید؟
  • همچنین اطمینان حاصل کنید که از افراد فروش خود در مورد نحوه عملکرد کاتالوگ یا برای بازخورد مشتریان بپرسید.

همانطور که می بینید، یک کاتالوگ یک فرایند است که زمان، تعهد، صبر و تست را اتخاذ می کند. و در حالی که همه این ممکن است به نظر می رسد دلهره آور، هنگامی که شما سیستم خود را طراحی می کنید، شما می توانید آن را بارها و بارها استفاده کنید. فرمول درست کمک خواهد کرد به فروش و نگه داشتن مشتریان.

 

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید 🙂

مطالب مرتبط:

اصول و مبانی طراحی بنر تبلیغاتی

معرفی چند ابزار برای طراحی حرفه ای بنر های تبلیغاتی

۱۵ نکته برای طراحی بنر تبلیغاتی خوب و موفق

رنگ ها چه تاثیری در طراحی بنر تبلیغاتی دارند؟

منبع: تیک‌تم – ارائه دهنده مقالات: افزونه راکت  فیلم آموزش وردپرس –پشتیبانی وردپرس

  • maryam javaher
  • ۰
  • ۰

اسید سولفوریک

فروش اسید سولفوریک

Sulfuric acid

بهار تجهیز فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی ، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش اسید سولفوریک با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب به مشتریان می باشد. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان بوده و به صورت مایعی عرضه می گردد.شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه خرید به قسمت تماس با ما مراجعه و از طریق فرم یا شماره های تلفن با ما تماس بگیرید.همچنین میتوانید از فرم ثبت سفارش استفاده کنید و محصول در خواستی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

اسید سولفوریک با فرمول H₂SO₄ اسید معدنی بسیار قوی است که با هر درصدی در آب حل می شود. این ماده شیمیایی صنعتی با استفاده از فرایند مجاورت تولید می شود.این اسید قسمت عمده باران اسیدی می باشد که از ترکیب آلاینده های جوی حاصل از کارخانه ها با آب باران بوجود می آید.

ویژگی های اسید سولفوریک

  • این ماده بخوبی در آب حل می شود.
  • این اسید مایعی بی رنگ، با نقطه جوش بالا و گرانروی زیاد است.
  • این ترکیب ماده شیمیایی خورنده و بسیار واکنش دهنده می باشد.

موارد مصرف اسید سولفوریک چیست؟

  • این ماده در اثر واکنش با اسید نیتریک ، یون نیترونیوم تولید می‌کند که در فرایند نیترو‌دار کردن ترکیبات استفاده می‌شود. فرایند نیترودار کردن در صنایع تولید مواد منفجره مانند تولید تری‌نیتروتولوئن (TNT)، نیترو گلیسیرین و … استفاده می‌شود.
  • این ترکیب ، یک عامل آبگیری بسیار قوی است. در اکثر واکنش‌ها به عنوان عامل هیدراتاسیون استفاده می‌شود و در تولید میوه‌های خشک هم به میزان کم ، از اسید سولفوریک برای جذب آب استفاده می‌کنند.
  • سولفوریک اسید در تولید کودهای شیمیایی، تصفیه مواد نفتی، پاک کننده های مصنوعی، استخراج اورانیوم، صنایع کاغذسازی و تولید چسب مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • maryam javaher
  • ۰
  • ۰


سلام به تیک تم خوش آمدید.در این مقاله به اینکه چرا کاربران یک سایت را ترک میکنند؟ خواهیم پرداخت.برای یک وب سایت مهم ترن مسئله بازدیدکننده است. به هر اندازه که شما سایت زیبا و پر محتوایی داشته باشید ولی کسی از سایت شما بازدید نکند یعنی شکست خورده است. چون همین کاربرها هستند که به مرور زمان باعث افزایش محبوبیت سایت شما و رشد سایت شما در نتایج جست و جو و در نتیجه افزایش درآمد سایت شما خواهند شد. ولی چیزهایی وجود دارد که اگر به آن توجه نکنید در مرور زمان تعداد زیادی از کاربرهای خود را از دست میدهید.

چرا کاربران یک سایت را ترک میکنند؟

صاحبین وب سایت ها به دنبال جذب کاربر بیشتر و حفظ آن ها به عنوان خواننده ی اصلی خود هستند. تبلیغات دو روش اصلی برای جذب بازدیدکننده سایت است و هدف نهایی هردو تبدیل کاربر به مشتری دائمی است. هنگامی که کاربر وارد سایت شما میشود باید هر دلیلی که باعث تغییر مسیر و خروج احتمالی او از سایت میشود را شناسایی و برطرف کنید.ما در ادامه به دلایلی که پاعث ترک کردن وب سایت ها توسط کاربران می شوند می پردازیم.

چرا کاربران یک سایت را ترک میکنند؟
چرا کاربران یک سایت را ترک میکنند؟

سرعت پایین بارگذاری سایت

با وجود اینترنت های پر سرعت باز هم سایت هایی هستند که سرعت پایینی دارند.بعضی وقتها این سرعت پایین باعث می شود که کاربران قبل از باز شدن کامل سایت دکمه Back را با عصبانیت بزنند و از منتظر ماندن بیشتر صرف نظر کنند. به یاد داشته باشید کاربران امروزی در اینترنت کم حوصله و بی صبر هستند. متاسفانه بعضی از سایت ها را از لحاظ سرعت که تست می کنیم می بینم که چقدر سرعت پایینی دارند. از طرفی این مورد یکی از مهم ترین مواردی است که باید در سئو سایت رعایت کنید

چرا کاربران یک سایت را ترک میکنند؟
چرا کاربران یک سایت را ترک میکنند؟

مناسب نبودن طراحی سایت در موبایل

با افزایش استفاده از گوشی های هوشمند و در دسترس بودن آنها و استفاده ی همگانی از آن ها،نرخ کاربرانی که با تلفن همراه وارد سایت ها میشوند هر روز در حال افزایش است و این عدد در بعضی سایت ها نزدیک به ۸۰ درصد کاربران را تشکیل میدهد.این کاربران برای دسترسی آسان و صحیح به اطلاعات صفحه،نیازمند نمایش مناسب در موبایل و تبلت یا اصطلاحا طراحی سایت ریسپانسیو هستند.اگر سایت شما هنوز استاندارهای ریسپانسیو را در خود ندارند ممکن است درصد بالایی از کاربران بلافاصله پس از ورود به آن مجبور به خروج از سایت شوند که این اتفاق میتواند تاثیر منفی زیادی بر سئو سایت شما نیز داشته باشد.بنابراین استانداردهای ریسپانسیو حتما باید رعایت شود.

چرا کاربران یک سایت را ترک میکنند؟
چرا کاربران یک سایت را ترک میکنند؟

استفاده پیش از حد از پاپ آپ

همیشه تبلیغاتی که به صورت پاپ آپ در سایت ها وجود داشته اند برای کاربران و بازدیدکنندگان سایت آزاردهنده بوده است. با این حال بسیاری از سایت ها هستند که از این راه آزار دهنده برای ارائه پیشنهادات خود به کاربرانشان استفاده می کنند. پاپ آپ ها دو نوع اند. یک نوع به شکل باز شدن یک صفحه مجزاست و نوع دیگر به صورت لایت باکس است. خیلی از سایت ها را دیده ام که صفحه فرود خود را که منظور همان پیشنهاد ویژه و رایگان است را به صورت لایت باکس به بازدیدکنندگانشان نمایش می دهند. من این کار را نهی نمی کنم ولی متاسفانه بعضی از سایت ها در همان لحظه ورود به سایت لایت باکسشان باز می شود که اصلا کار درستی نیست! پیشنهاد من این است که اگر از این نوع پاپ آپ می خواهید برای ارائه پیشنهاد ویژه ای استفاده کنید حداقل بعد از ۲۰ ثانیه و برای هر آیپی در روز یک بار نمایش دهید.

چرا کاربران یک سایت را ترک میکنند؟
چرا کاربران یک سایت را ترک میکنند؟

استفاده از تکنولوژی های قدیمی

خیلی وقت است که استفاده از Flash Player در طراحی وب سایت منسوخ شده است، در صورتیکه تا همین چند سال پیش بعنوان یکی از تکنولوژی های پرطرفدار طراحی سایت محسوب میشد. اما هنوز سایت هایی وجود دارند که بخش هایی از محتوا یا المان های آنها با استفاده از فلش در سایت نمایش داده میشوند. این تکنولوژی هم اکنون در بسیاری مرورگرها غیرفعال شده و برای استفاده از آن نیاز به اجازه مستقیم کاربر است. همچنین حجم صفحاتی از این دست بسیار بالا بوده و زمان بسیاری برای نمایش محتوا به کاربر نیاز دارند.

پخش ویدئوها و آهنگ های خودکار

زمانی که کاربر صفحه سایت را باز می کند و ناخودآگاه ویدئو و آهنگی با صدا پخش می شود،اولین واکنش کاربران در این موارد بستن صفحه در سریعترین زمان ممکن است و این به معنی از دست رفتن یک مشتری بالقوه است.همچنین بسیاری از کاربران از طریق تلفنن همراه خود وارد سایت ها میشوند و عموما با سرعت پایین یا حجم محدود وارد سایت شما میشوند. زمانیکه متوجه شوند به دلیل وجود ویدیو یا آهنگ صفحه شما سنگین است ممکن است ترجیح دهند محتوای مورد نظر خود را در صفحه ای دیگر جستجو کنند و این یعنی شکست در سایت.

ثبت نام اجباری

برخی از سایت ها هستند که به زور می خواهند بازدیدکننده را به یکی از کاربران سایت خود تبدیل کنند. این کار در دنیای امروزی شدنی نیست. سایت هایی هستند در همه جای سایت خود مثل مقالات پادکست ها و ویدیو ها ثبت نام اجباری گذاشته اند. می خواهم بدانم آیا مدیران این سایت ها سایتشان را با پادگان سربازی اشتباه گرفته اند؟ کاری نکنید که در گام ابتدایی کاربر احتمالی خود را از دست بدهید. بسیاری از افراد هستند که مدت زمان بیشتری طول می کشد تا به سایتی اعتماد کنند. پس سعی کنید فقط و فقط از طریق صفحات فرود سایت خود برای دریافت اطلاعات بازدیدکنندگانتان اقدام کنید.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید 🙂

مطالب مرتبط:

قوانین حفاظت از اطلاعات GDPR چیست؟

حملات Brute Force چیست؟

جلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگل

دانلود افزونه راکت

منبع: تیک‌تم – ارائه دهنده مقالات:قالب فروشگاهی وردپرس فلت سام – فیلم آموزشی وردپرس –مرجع پشتیبانی وردپرس

  • maryam javaher
  • ۰
  • ۰

تکنیک های سئو ویدئو

سلام در این مقاله به آموزش تکنیک های سئو ویدئو می پردازیم.ویدئو مارکتینگ در حال حاضر و در سال ۲۰۱۸ هم بسیار مورد توجه و پررقابت بوده است. از فعالیت در شبکه های اجتماعی تا سایت های ارایه دهنده ویدئوها، همگی ویدئو را ابزاری کارآمد برای انتقال پیام خود به مخاطبینشان در نظر می گیرند. در این میان مفهومی با عنوان سئو ویدئو نیز بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه است.

سئو ویدئو چیست؟

قوانین سئو به راحتی ویدئوی شما را برای ایندکس شدن بهینه‌سازی خواهند و آن را در صفحه نتایج موتور جستجو برای جستجوی کلمه کلیدی مرتبط رتبه‌بندی می‌کند. روش های بهینه‌سازی زیادی وجود دارد که باعث می‌شود ویدئوی شما شانس بیشتری برای رتبه بندی داشته باشد .همانطور که بیان شد، در چند سال اخیر بازاریابی ویدئویی در کسب و کارها محبوبیت بیشتری یافته است.زمانی که بازاریابان در اواخر سال ۲۰۰۰، شروع به دست گرفتن دوربین‌های DSLR کردند، فیلم‌های خود را به آسانی تولید می‌کردند و به صورت آنلاین بدون داشتن هیچ مدرکی در فیلمبرداری در سایت ها قرار می‌دادند. در حال حاضر نمی‌توانیم اینترنت را بدون تماشای ویدئو ها تصور کنیم و همه ما تلفن همراه داریم که می‌توانیم فیلم‌های باکیفیتی را در همه جا بگیریم. با انفجار ویدئویی، بسیار سخت شده است که در نتایج جستجوی جهانی رتبه کسب کنیم.

همه وبسایت‌ها می‌توانند در تب ویدئو رتبه بگیرند،ولی همه نمی‌توانند در یک جستجوی جهانی با یک ویدئو رتبه بندی شوند.جهت کسب رتبه برای ویدئوی خود در جستجوی جهانی باید کارهای زیادی را برای اعتبار وبسایت‌تان، نحوه تمرکز ویدئویی و نحوه رتبه‌بندی آن برای جستارهای مرتبط با ویدئو انجام دهید. توصیه می‌شود تمرکز زیادی برای جستجوی جهانی نکنید، بلکه به جای آن به رتبه‌بندی بالایی در جستجوی ویدئویی دست یابید.

تکنیک های سئو ویدئو

در این مقاله تکنیک های سئو ویدئو به منظور بهبود کاهش رتبه الکسا در وردپرس و افزایش رنکینگ در گوگل را بررسی می کنیم.

تکنیک های سئو ویدئو
تکنیک های سئو ویدئو

محل بارگذاری ویدئو

اولین چیزیی که در محتواهای ویدئویی باید به آن توجه کنیم فضای بارگذاری و انتشار آن است.حالا یوتیوب را میتوان دومین موتور جستجوی دنیا بعد از گوگل بدانیم و در ایران آپارات دومین سایت پربازدید بعد از گوگل است.این دو ابزار به شما کمک میکنند تا هزینه های مربوط به بارگذاری و انتشار محتوای ویدیویی را خیلی کاهش دهید و البته شانس کسب جایگاه در نتایج گوگل را به شدت افزایش دهید.

با فکر انتخاب کنید

تصویر شاخص هر ویدئو جزو اولین چیزهایی است که کاربران به زمان بررسی نتایج موتورهای جستجو با آن مواجه می‌شوند. این تصویر می‌تواند بر ذهن مخاطب تأثیر گذاشته و در دیدن یا ندیدن ویدئو توسط وی مؤثر باشد. تصور کنید در فضای مجازی به دنبال دستور پخت یک غذای خوشمزه می‌گردید و به همین خاطر از یکی از موتورهای جستجو مثل گوگل استفاده می‌کنید. در بالای صفحه نتایج با دو لینک متفاوت روبرو می‌شوید که تصویرِ شاخص لینک اول بر خلاف دیگری به شکلی طراحی شده است که باعث می‌شود همان زمان طعم غذا را تصور کنید. با این اوصاف به نظر می‌آید کم‌تر کسی است که از خیر لینک اولی بگذرد. حال آن که ممکن است که دستور پخت هر دو مطلب کاملاً با هم برابر باشند!

ویدئوها را بر روی پلتفرم‌های متعدد آپلود کنید

فقط ویدئوهای خود را در هاستینگ خودتان نگذارید، بلکه بر روی شبکه‌های ویدئویی دیگر هم آپلود کنید.زمانی که ویدئویی را مستقیما در سایت خود بارگذاری کنید و در دسترس کاربران قرار می‌دهید می‌تواند شانس شما را در بدست آوردن جایگاه خوب در جستجوی ویدئوی گوگل افزایش دهد. همچنین ویدئویی که در صفحه فرود شما است تأثیر بالایی در افزایش نرخ تبدیل دارد. بنابراین زمانی بهتر است از ویدئوی کوتاه و با حجم مناسب استفاده کنید زیرا ویدئوی طولانی شانس دیده شدن آن توسط کاربر را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. همچنین ثانیه‌های اول ویدئو بسیار مهم است که جذاب باشد زیرا کاربران در این زمان تصمیم می‌گیرند که ویدئو را تا آخر تماشا کنند و یا نکنند.

رونوشتی از ویدئو بنویسید

رونوشت در واقعیت نسخه نوشتاری ویدئوی است. اگر این رو نوشت به میزان مناسبی شامل کلیدواژه‌های محتوای شما باشد می‌تواند اطلاعات بیشتری در اختیار موتورهای جستجو قرار دهد. شما می‌توانید این رونوشت را به عنوان زیرنویس ویدئوی خود قرار داده و یا آن را در قسمت توضیحات سایت خود اضافه کنید. این کار صرفاً برای کمک به موتورهای جستجو نیست، بلکه برای کاربرانی که علاقمندند قبل از تماشای ویدئو دیدی کلی نسبت به محتوای آن داشته باشند نیز مفید خواهد بود.

کلمات کلیدی را بهینه سازی کنید

استفاده از کلمات کلیدی در ویدئوها هم مهم است. پس همانطور که متن ها کلمات کلیدی دارند ویدئوها نیز برخلاف تصور خیلی از کاربران باید دارای عبارات کلیدی باشند.و همان قواعدی که برای کلمات کلیدی در محتواها استفاده می کنیم در فرآیند سئو کردن ویدئو نیز صدق می کند. نکته مهم آن است که در ویدئو به نسبت متن از آزادی عمل بیشتری برخوردار هستید و می توانید دایره استفاده از کلمات کلیدی خود را تا حد زیادی گسترش دهید.

تیزر تبلیغاتی بسازید

روش های زیادی برای ارائه‌ی یک ویدئو وجود دارد که بعضی اوقات می‌تواند طول عمر و میزان دسترسی کاربران به آن را گسترش دهد. برای مثال ممکن است ویدئویی ۱۰ دقیقه‌ای برای وب‌سایت خود طراحی کرده باشید و بخواهید رتبه‌ی آن را ارتقا داده تا ترافیک بیشتری به سایت خود روانه کنید. شما می‌توانید به جای اینکه وب‌سایت خود را به سادگی تبلیغ کنید (که به هر حال باید این کار را انجام دهید)، پیش نمایشی از ویدئوی خود را روی صفحه اینستاگرام یا فیسبوک خود قرار داده تا کاربران را برای دیدن جزئیات بیشتر به سایتتان دعوت کنید. همچنین می‌توانید از اینفوگرافیک، اسلاید شو و یا ویدئوهای کوتاه‌تر جهت معرفی ویدئوی اصلی خود استفاده کنید. این کار می‌تواند روشی مناسب و جذاب برای تبلیغ محتوا و دستیابی به جامعه آماری بیشتر باشد.

اضافه نمودن متن های ویدئویی

متن های ویدئویی نوع نوشتاری از ویدئوها است که در افزایش رتبه ی سایت در موتورهای جستجو خیلی موثر است. این نوع ویدئوها شامل بخشی از نگارش صدای میکس شده بر روی ویدئو می باشند که ممکن است صدای ضبط شده به صورت توضیحات در یک قاب زیر صفحه، نمایش داده شود. همچنین این نسخه از ویدئوها قابلیت به اشتراک گذاری در صفحات وب را نیز دارند که می توانند با کدهای HTML ترکیب شده و در صفحات وب بارگذاری شوند.

در انتشار ویدئو، بروز باشید

هر چه بر روی موتورهای جستجو معتبرتر و یا دارای اعتبار بیشتری باشید، رقبای شما به شدت افزایش خواهند یافت. بهترین راه برای اینکه بروز باشید و از رقبای خود تقلید نکرده باشید این است که یک زاویه جدیدی از موضوعی محبوب ارائه دهید. این کار ویدئوی شما را در موتورهای جستجو محبوب خواهد کرد. تماشاگران توسط ویدئوی شما به دلیل موضوع بروز و جالب، جذب و مبهوت خواهند شد و شما رقبای خود را با ارائه ویدئوی گیرا کاهش خواهید داد. گوگل به اخبار بروز و جذاب توجه می‌کند به طوری که با پرداختن به موضوعات محبوب در حوزه کاری خود رتبه‌تان را در گوگل بهبود می‌بخشید.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید 🙂

مطالب مرتبط:

مهم ترین تکنیک های سئو داخلی سایت

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟

الگوریتم Hilltop چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

قالب فروشگاهی وردپرس

منبع: تیک‌تم – ارائه دهنده مقالات:تولید محتوا و سئوافزایش امنیت وردپرسپشتیبان وردپرس

  • maryam javaher
  • ۰
  • ۰

مواد شیمیایی آزمایشگاهی merck sigma

بهار تجهیز در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با برندهای معتبر مرک و سیگما فعالیت می کند. شما می توانید ماده شیمیایی مورد نظر خود را با گریدهای مختلف سفارش دهید و برای مشاهده محصولات به صفحه مواد آزمایشگاهی مراجعه نمایید.

مواد شیمیایی چیست؟

به هر چیزی که جرمی داشته باشد و حجمی را اشغال کند، ماده گفته می شود. در صورتیکه این مواد از طریق سنتز شیمیایی تهیه شوند و یا اینکه منشأ طبیعی داشته باشند و مواد اولیه تهیه سایر مواد شیمیایی باشند، مواد شیمیایی نامیده می شوند.

ویژگی و کاربرد مواد شیمیایی آزمایشگاهی

مواد آزمایشگاهی به عنوان اصلی ترین مواد مورد استفاده در آزمایشگاه ها محسوب می شوند به طوری که تمام وسایل و دستگاه های آزمایشگاهی معمولاً برای آنالیز و تجزیه تحلیل اجزای سازنده یک ماده از مواد شیمیایی آزمایشگاهی با عناصر معلوم و مشخص به کار می روند. مواد آزمایشگاهی از لحاظ فرمول شیمیایی و ماهیت با مواد صنعتی و خوراکی موجود در بازار یکسانند، اما مواد در گرید و خلوص آزمایشگاهی معمولاً دارای درصد خلوص بالا می باشند.

طبقه بندی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

مواد شیمیایی از چهار نوع جامد، مایع، گاز و پلاسما تشکیل می شوند و بطور عمده به دو گروه بزرگ مواد معدنی و مواد آلی تقسیم بندی می‌شوند. هر یک از این دو گروه در دو مبحث شیمی آلی و شیمی معدنی بررسی می‌شوند و تمام مواد زیر مجموعه این دو گروه در گرید آزمایشگاهی با توجه به نیاز مصرف کنندگان دارای درجه خلوص های متفاوتی هستند که عبارتند از:

Extra pure
GR
ACS
HPLC
BioChemistry

گرید مواد شیمیایی

عموماً گرید مواد آزمایشگاهی روی بسته بندی کنار نام ماده و مشخصات شیمیایی و فرمول آنها درج می شود که به گونه ای معرف درصد خلوص شان نیز می باشد.

گرید مواد شیمیایی

بهار تجهیز این مواد را با گریدهای متفاوت و در انواع مختلف به مشتریان خود عرضه می دارد. برخی از این مواد شیمیایی عبارتند از: اسیدها، محلول ها، محلول های قلیایی، حلال ها، الکل ها، محلول های شیمیایی، آمین ها، گلایکول ها، کربنات ها، سولفات ها، اکسیدها، کلریدها و نیترات ها.

همچنین بهار تجهیز عرضه کننده مواد شیمیایی خوراکی می باشد که در بسیاری از صنایع هم کاربرد دارند. این محصولات عبارتند از: اسید لاکتیک (اسید شیر)، اسید استیک، اسید سیتریک، اسید فسفریک، اسید اگزالیک، تری سدیم فسفات، کربوکسی متیل سلولز (cmc)، سیترات سدیم، سولفات منیزیم، کلرید سدیم(نمک طعام)، کربنات کلسیم، کلرید کلسیم، آب اکسیژنه، پارافین، گلیسیرین، جوش شیرین ( بی کربنات سدیم )، بنزوات سدیم.

موارد مصرف مواد شیمیایی آزمایشگاهی

این مواد که اغلب بصورت ترکیبات شیمیایی استفاده می شوند کاربردهای فراوانی در صنایع دارند. برخی از این موارد مصرف عبارتند از: کشاورزی(کودهای شیمیایی)، مواد غذایی(ویتامین ها)، پاک کننده ها(صابون ها)، شوینده های دندان(خمیر دندان)، پزشکی و دارویی(آب اکسیژنه)، دندانپزشکی(مواد اورتودنسی) و لوازم آرایشی و بهداشتی.

برندهای مطرح مواد شیمیایی آزمایشگاهی

  • برندهای مرک و سیگما از برترین برندهای تولید مواد آزمایشگاهی میباشند.بهار تجهیز وارد کننده اصلی این دو برند میباشد.
  • همچنین بهار تجهیز نماینده شرکت Daejung کره جنوبی که در زمینه تولید مواد آزمایشگاهی فعال است ، می باشد.
  • maryam javaher
  • ۰
  • ۰

کامنت مارکتینگ

سلام به تیک تم خوش آمدید.در این مقاله به معرفی کامنت مارکتینگ و تاثیر آن بر سئو می پردازیم.یکی از فعالیت های موثر در زمینه بهبود سئو وب سایت،بازاریابی دیدگاه یا همان کامنت مارکتینگ (Comment Marketing) است.

اهداف کامنت مارکتینگ چیست؟

به شکل معمول از کامنت مارکتینگ برای سه هدف استفاده می شود.

کامنت مارکتینگ
کامنت مارکتینگ

کسب بک لینک از طریق کامنت گذاری

خیلی از افرادی که در حوزه سئو کامنت مارکتینگ را روشی برای کسب بک لینک رایگان و فعالیت در فروم ها و سایت های دیگر نگاه می کنند اما به تازگی گوگل ارزش و اعتبار بک لینک هایی از این دست را کاهش داده و اثر گذاری این تکنیک را کم کرده است.البته این کاهش اثر به معنی فراموش کردن این تکنیک نیست بلکه می بایست تلاش کنید مسیر بهتری را جایگزینش کنیم.

بهبود سئو سایت با پاسخ گویی به نظرات کاربران

علاوه بر کسب بک لینک رایگان میتواند برای بهبود وضعیت سئو سایت هم از نظرات کاربران استفاده کرد. گوگل اهمیت ویژه ی به فعالیت کاربران در سایت ها می دهند و وجود نظرات یکی از نشانه های رضایت کاربر از محتوای سایت ها است.

همینطور با افزایش تعداد دیدگاه ها عملا محتوای صفحه نیز بیشتر خواهد شد. با توجه به اینکه دیدگاه کاربران همراه با سوالات و اصطلاحات رایج در آن حوزه است شانس شما را برای کسب جایگاه در عبارات طولانی تر به شدت افزایش میدهد.

افزایش فروش با هدف گذاری در قسمت نظرات سایت

یکی دیگر از تکنیک های معمول در کامنت مارکتینگ افزایش فروش یا اعتماد سازی برای مشتریان است.وقتیکه یک کاربر وارد صفحه محصول شما میشود، با مطالعه نظرات کاربران از پشتیبانی خوب و کیفیت محصول شما مطمئن شده و رغبت بیشتری برای خرید از سایت خواهد داشت.

علت تاثیر کامنت مارکتینگ در سئو داخلی چیست ؟

کامنت مارکتینگ
کامنت مارکتینگ

افزایش میزان رضایت کاربران از محتوای صفحات

یکی از معیارهای سئو و بهینه سازی سایت رضایت کاربران است . گوگل راه های زیادی برای بررسی و سنجش میزان رضایت کاربران از وب سایت ها دارد که همگی توسط الگوریتم رنک برین آنالیز می شوند.صفحاتی از وب سایت ها که دارای قسمت نظرات است و همینطور محتوایی ویژه و سوال برانگیز ارائه می دهند دارای زمان حضور بیشتری است.

افزایش کلمات موجود در صفحه و تقویت کلمه کلیدی

هر کاربر دارای ادبیاتی خاص است و هنگامی که در سایت شما اقدام به نظر دهی می کند با همان ادبیات خاص خود و کلمات مدنظر خود کامنت خود را ثبت می کند . همین گستردگی دایره ادبیاتی در سایت موجب افزایش میزان کلمات موجود در سایت و همچنین افزایش میزان عبارت مرتبط با کلمه کلیدی اصلی صفحه می شود.

این احتمال بسیار وجود دارد که سوالات کاربران در قسمت نظرات درج شده اند بعد ها توسط دیگر کاربران جستجو شود که موجب افزایش اعتبار شما و ارزشمند بودن صفحه شما در نزد گوگل خواهد شد.

بروزرسانی مستمر صفحه

توجه گوگل به محتوای ماندگار و ارزشمند بسیار بالا است . ارسال نظر توسط کاربران در سایت نشان دهنده  ارزشمندی محتوای شما است. همچنین وقتی که یک نظر توسط کاربر در سایت شما درج می شود باعث بروزرسانی محتوای سایت و اضافه شدن قسمتی به محتوای صفحه می شود . هردو عامل موجب افزایش مجبوبیت نزد گوگل و همچنین موجب بهبود جایگان در نتایج گوگل می شود.

تکنیک های کامنت مارکتینگ

تشویق کاربران به ارسال دیدگاه

کلا مشارکت کاربران وب سایت هایی با موضوعات تخصصی در سایت کم است. آنها کمتر ترجیح می دهند که نظرات خود را در سایت به اشتراک بگذارند . شما باید به آنها اعلام کنید که ارسال نظر توسط آنها برای شما بسیار ارزشمند است.بهترین روش استفاده از جملاتی برای تشویق کاربران برای ارسال نظر است . شما بهتر است که در بالای قسمت نظرات جمله ای جهت تشویق آنها برای درج نظر قرار دهید.

پاسخ دهی نظرات به صورت کامل و با هدف سئو

ساختن محتوای ارزشمند رمز موفقیت در سئو است اما بیشتر وقتها ما با کمبود متن یا موضوع مواجه میشویم، در نتیجه تعداد کلمات یک مقاله زیاد نمیشود. نظرات کاربران به ما کمک میکند که حواشی جذاب این موضوع را بهتر بشناسیم و در مورد آن توضیحات تکمیلی ارایه دهیم. یک دیدگاه میتواند مثل یک پاراگراف از متن بر سئو صفحه شما تاثیرگذار باشد. هرزمان دیدگاه جدیدی برای مقاله ثبت شد سعی کنید پاسخ شما طولانی و با هدف گذاری بر روی کلمات کلیدی هدف در صفحه باشد. با این کار شما حجم محتوای ارزشمند و نرخ استفاده از کلمات کلیدی را به بهترین شکل افزایش خواهید داد.

خودتان شروع کننده نظر دهی باشد

بله خودتان شروع کننده باشید . محتوایی که نظرات در آنها درج نشده است شانس پایین تری را برای دریافت مشارکت از کاربران را خواهد داشت.وقتی که دیدید کسی نظری را در رابطه با محتوای شما ثبت نکرده است می توانید خودتان به عنون یک کاربر در بخش نظرات دیدگاهی را ثبت کنید . بله میتوانید سوالی در رابطه با موضوع را مطرح کنید .سپس میتوانید به عنوان مدیر وب سایت پاسخی جامع را به سوال طرح شده ارائه کنید .

از نظرات منفی استقبال کنید

هیچ محصول یا خدمتی نمیتواند بدون عیب و نقص باشد و به قطع شما هم مخالفین خواهید داشت که عملکرد شما را زیرسوال خواهند برد. به جرات میتوان گفت بهترین نوع نظرات در سایت شما نظرات منفی هستند!فکر کنید کاربری در صفحه همین مقاله کامنت مارکتینگ نوشته است “این مقاله مفید و کاربردی نیست” پاسخ شما در این شرایط باید بسیار محترم اما محکم باشد.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید 🙂

مطالب مرتبط:

تاثیر لینک های داخلی بر سئو وردپرس

تفاوت SEO و SEM چیست ؟

تاثیرات گوگل پلاس بر سئو وب سایت ها

قالب فروشگاهی وردپرس فلت سام

منبع: تیک‌تم – ارائه دهنده مقالات:قالب شرکتی متریال  –ارتقای امنیت وردپرسپشتیبانی وردپرس

  • maryam javaher
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • maryam javaher
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • maryam javaher